بازنشستگان کردستانی تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند
05 دی 1399 - 14:19
بازدید 137
4

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان با بانک صادرات استان، امکان استفاده بازنشستگان و وظیفه بگیران از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی فراهم شد. به گزارش گفتمان زاگرس؛ احمدی اظهار داشت: بنابراین تفاهم نامه از اول دی‌ماه ۹۹ به مدت یک […]

پ
پ

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان با بانک صادرات استان، امکان استفاده بازنشستگان و وظیفه بگیران از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی فراهم شد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛ احمدی اظهار داشت: بنابراین تفاهم نامه از اول دی‌ماه ۹۹ به مدت یک سال بازنشستگان و وظیفه بگیران تک ورثه همسر در صورت تمایل می‌توانند، از تسهیلات خرید لوازم خانگی تا سقف ۵۰ میلیون تومان با مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه و نرخ سود تسهیلات برابر با حداقل نرخ سود و کارمزد مطابق سیاستهای اعتباری بانک صادرات ایران استفاده کنند.

وی افزود: اعطای تسهیلات جعاله تعمیر مسکن و همچنین تسهیلات همیاران سپهر نیز هر کدام تا سقف ۵۰ میلیون تومان و کارت همیاران سپهر با نرخ سود ۱۵ درصد از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

احمدی اضافه کرد: بانک تعهد کرده است که وام ازدواج فرزندان بازنشستگانی که از طرف مدیریت صندوق بازنشستگی استان به بانک معرفی می شوند، در صورت تکمیل مدارک با اولویت و خارج از نوبت پرداخت کند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان تاکید کرد: بانک صادرات پس از اخذ رضایتنامه از شخص و پس از واریز حقوق، مبلغ قسط را از حساب وام گیرنده کسر خواهد کرد.

وی یادآور شد: بازنشستگان و وظیفه بگیران تک ورثه همسر استان کردستان در صورت نیاز به دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به مدیریت صندوق بازنشستگی استان و یا کانون‌های بازنشستگی نسبت به دریافت معرفی نامه کتبی و ارائه به بانک صادرات اقدام کنند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.