توجه ویژه به بازنشستگان از اولویت های ناجا در کردستان است
19 بهمن 1399 - 21:37
بازدید 140
5
فرمانده انتظامی استان کردستان: فرمانده انتظامی استان کردستان با تاکید بر تکریم و رسیدگی سریع و دقیق به مشکلات بازنشستگان، افزود: توجه ویژه به بازنشستگان و خانواده‌های آنان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه با هم در جهت ارتقای شأن و منزلت این عزیزان تلاش کنیم.
پ
پ

به گزارش گفتمان:سردار علی آزادی عصر امروز در دیدار باهمکاران و خانواده‌های بازنشستگان انتظامی استان که به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن در سنندج انجام شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه‌ریزی جهت رفع مشکلات و دغدغه‌ها، افزایش کمی و کیفی سطح زندگی، حمایت مادی و معنوی و حفظ و ارتقاء سلامت و کرامت بازنشستگان همواره یکی از اولویت‌های ناجا در سطح کشور و کردستان است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با تاکید بر تکریم و رسیدگی سریع و دقیق به مشکلات بازنشستگان، افزود: توجه ویژه به بازنشستگان و خانواده‌های آنان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه با هم در جهت ارتقای شأن و منزلت این عزیزان تلاش کنیم.

وی از بازنشستگان به عنوان راهنمایان عملی کارکنان و سرمایه‌های گرانقدر امروز ناجا یاد کرد و گفت: تکریم از بازنشستگان و خانواده‌های آنان تکریم ارزش‌های انسانی و اخلاقی است.

سردار آزادی بیان کرد: بازنشستگان با کوله‌باری از تجربه، مشاوران ارزشمندی برای سازمان به شمار می‌آیند چرا که در طول سال‌های خدمت، اصول مأموریت‌های نیروی انتظامی را به صورت عملی لمس کرده و می‌توان از این دانش‌ها به‌صورت مطلوبی بهره گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان پیشرفت و اقتدار ناجا را مرهون تلاش بی‌وقفه و بی‌دریغ بازنشستگان و صبر و بردباری خانواده‌های آنان دانست و اظهار کرد: تکریم و تجلیل از بازنشستگان، فرصت و بهانه‌ای است برای پاسداشت و تقدیر از این گنجینه‌های ارزشمند که هر یک زمانی در حوزه کاری خود در پیشبرد و تحقق اهداف ناجا تلاش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:
بازنشستگان کردستانی تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند

۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در کردستان کشف می‌شود/افزایش ۱۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.