۳۲۱ کیلوگرم تریاک در هندیجان کشف شد
25 بهمن 1399 - 17:30
بازدید 111
8

به گزارش گفتمان:سردار سید محمد صالحی روز شنبه با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح های قاطع و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند. وی افزود: در این راستا ماموران مستقر در محورهای مواصلاتی شهرستان هندیجان در […]

پ
پ

به گزارش گفتمان:سردار سید محمد صالحی روز شنبه با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح های قاطع و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران مستقر در محورهای مواصلاتی شهرستان هندیجان در ۲۴ ساعت، محور تردد سه دستگاه خودرو پژو پارس، سمند و پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از سه دستگاه خودروی توقیفی مقدار ۳۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک جاساز شده، کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: در این رابطه سه قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

پیش از این نیز در ۱۵ بهمن ماه فرمانده انتظامی خوزستان از کشف و ضبط ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۱۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان خرمشهر خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:
کشف بیش از ۶ تن مواد مخدر در خوزستان
افزایش ۶۶ درصدی کشفیات کالای قاچاق در چهارمحال‌وبختیاری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.