آزادی ۲۶ زندانی جرائم غیرعمد در کردستان
21 اسفند 1399 - 19:53
بازدید 166
6
مدیرکل زندان های کردستان خواستار شفاف‌سازی زندانبان ها و مددکاران و تلاش جدی‌تر آنان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شد و گفت: به مناسبت اعیاد رجبیه و در ۲ هفته اخیر، با احتساب ۲۶ نفر امروز، ۱۱۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شدند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: این زندانیان به همت ستاد دیه کردستان، بسیج مردمی سپاه، گروه‌های جهادی و خیرین، انجمن‌های مردم نهاد، هیات‌های ورزشی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و ستاد امر به معروف و نهی از منکر آزاد شدند و برای آزادی آنان ۱۱۰ میلیارد ریال کمک شد.

امام جمعه سنندج در این آیین با بیان اینکه زندان دانشگاه تربیت و اخلاق است، گفت: کمک کردن به آزادی و تربیت و اصلاح یک فرد، کاری ارزشمند و مهم است و باید این امر خیرخواهانه همچنان ادامه یابد.

ماموستا فایق رستمی، آزادی یک زندانی را آزادی هزاران زندانی توصیف کرد و افزود: همه باید برای اصلاح و تربیت افراد مجرم، تمام تلاش خود را بکار گیریم تا شاهد کمترین آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

آزادی ۱۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در ۲ هفته اخیر

مدیرکل زندان های کردستان نیز در این آیین با بیان اینکه همه باید دست به دست هم داده و زندانیان را اصلاح و بازپروری کنیم و تحویل جامعه دهیم، افزود: طبق دستور رییس سازمان زندان‌ها، زندانیان بدهکار زیر ۵۰۰ میلیون ریال بدهی نباید در زندان بمانند و همه باید برای آزادی آنان تلاش کنند.

مراد فتحی خواستار شفاف‌سازی زندانبان ها و مددکاران و تلاش جدی‌تر آنان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شد و گفت: به مناسبت اعیاد رجبیه و در ۲ هفته اخیر، با احتساب ۲۶ نفر امروز، ۱۱۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شدند.

وی تاکید کرد: اگرچه کردستان منطقه محرومی است اما مردم آن همت بلندی دارند و تعداد زندانیان آزاد شده در همین مدت کم، نشان از خیرخواهی و روحیه لطیف و مهربان این خطه از ایران اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید:
آزادی ۱۷ زندانی جرایم غیرعمد در ایلام
زمینه‌ آموزش و اشتغال زندانیان کردستان فراهم می‌شود
آزادی ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان

عضو ستاد دیه کردستان نیز در این آیین اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۹ زندانی جرائم غیرعمد در استان با ۳۳۰ میلیارد ریال بدهی از زندان‌های کردستان آزاد شدند.

خسروی خواستار تداوم همکاری مردم و خیرین برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شد و گفت: به طور قطع با دلسوزی و مهربانی و یکدلی مردم، مسوولان و خیران، می‌توان شاهد جامعه‌ای بهتر و کاهش آسیب‌های اجتماعی بود.

در حال حاضر ۱۰ زندان و مرکز اصلاح و تربیت در شهرستان‌های استان کردستان فعالیت دارد.

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “آزادی ۲۶ زندانی جرائم غیرعمد در کردستان”
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.