با عوامل هنجار شکنی‌های اخیر در کرمانشاه برخورد می‌شود
20 تیر 1401 - 10:45
بازدید 88
5
دادستان کرمانشاه: دادستان کرمانشاه از برخورد جدی با عوامل هنجارشکنی اخیر در مراسم جشن یکی از دانشکده های کرمانشاه خبر داد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: شهرام کرمی  در جمع خبرنگاران، با اشاره به انتشار کلپیی از یک هنجارشکنی در کرمانشاه، اظهارکرد: در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان یکی از دانشکده های کرمانشاه هنجارشکنی هایی صورت گرفت.

وی با غیرقانونی، خلاف عرف و خارج از شئونات اخلاقی خواندن این اقدامات، گفت: هنجارشکنی های انجام شده در این کلیپ منجر به جریحه دار شدن عواطف و احساسات عمومی و اعتراض مردم مومن، شهید پرور و انقلابی کرمانشاه شد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: پس از انتشار این تصاویر در فضای مجازی، دستور رسیدگی و پیگیری فوری آن داده شد تا جزئیات موضوع به دقت و به صورت ویژه در دست بررسی قرار گیرد و با خاطیان برخوردی جدی شود.

وی با بیان اینکه به پلیس استان دستور داده شده تا نظارت بیشتری بر فعالیت تالارهای استان صورت گیرد، عنوان کرد: تالار خاطی که میزبان این مراسم بود نیز پلمب شده است.

کرمی در پایان هشدار داد: با هرگونه اقدام هنجارشکنانه ای که منافی اخلاق اسلامی باشد و عفت عمومی و امنیت روانی جامعه را تهدید کند، برخوردی قاطع و بدون اغماض خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:
دادستان کرمانشاه:شناسایی و برخورد با افرادی که در فضای رسانه‌ای دست به اقدامات مجرمانه می‌زنند
دادستان: عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی استان کرمانشاه دستگیر شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.