ناخالصی های انقلابی، امروز چهره انقلاب را به گروگان گرفته اند و چماق باج خواهی به دست گرفته اند
اقدام صداوسیما؛ فرار رو به جلو یا نعل وارونه؟/کارشناس و رسانه تسهیل گر به یک اندازه مجرمند
پزشکیان ریش گرو میگذارد، مخالفانش به اعتبار آن وام می گیرند
ایران به شیمی درمانی نیاز دارد/ هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
ماموریت تندروها نابودی صنعت هسته ای ایران از بیخ و بن بود
جنگ فقط آوار و بمب نیست؛ قتلگاه فردا و امروز ماست!/اگر جای قالیباف ،عراقچی و دیگر عقلای نظام بودم !
پیروزی مقاومت، ضرورت دیپلماسی هوشمند/ از جنگ تحمیلی تا توافق راهبردی
در جهان موازی پایداری ها چه می گذرد ؟!
لخت کردن مرز مهران به نام توسعه مرز چیلات، نشانه هنر مدیریتی نیست/لخت کردن مرز مهران به نام توسعه مرز چیلات، نشانه هنر مدیریتی نیست
قتل در چرداول، ایلام؛ روایت یک شب خونین
رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان از شناسایی یک بیمار بهبهانی با تست مثبت التور (وبا) در مرز شلمچه خبر داد.
دسترسی به غذای سالم و مقوی از ابتدایی ترین حقوق شهروندی است که گاهی توسط خود شهروندان جدی گرفته نمیشود و یا حتی به فراموشی سپرده میشود.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر و براساس بررسی های انجام شده، روستاهای استان با کمبود بیش از ۳۰۰ بهورز مواجه هستند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از امضای قرارداد دستگاه MRI آبدانان خبر داد و گفت طبق توافق بین وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی استان مقرر شد به محض آماده شدن این دستگاه تحویل بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان داده و نصب و راه اندازی خواهد شد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:طرح دارو یار در استان آغاز شده است و تمام داروخانه ها ملزم به اجرای آن هستند.
استاندار همدان گفت: از هر اقدامی در راستای تسهیل امور انجمن حمایت از بیماران ام.اس و هر انجمن دیگری که یاریگر بیماران باشد، حمایت و پشتیبانی می کنیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با شناسایی دو مورد جدید، تعداد موارد ابتلا به وبا در استان به ۳۴ نفر رسیده است.
یک متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری در استان همدان گفت: بهترین راه درمان فرد مبتلا به اسهال وبایی مایع درمانی و جایگزینی املاح است و تجویز آنتی بیوتیک در مراحل بعدی به صورت کوتاه مدت و حتی در برخی موارد حتی تک دُز تجویز می شود.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۵۴ واحد صنفی طی یک هفته گذشته به دلیل رعایت نکردن شیوهنامههای بهداشتی مرتبط با کرونا در سطح استان، شناسایی و پلمب شده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: هماکنون تعداد مبتلایان به وبا در استان کردستان از ۲۵ نفر به ۳۰ نفر رسیده است.