توهین و اهانت به اشخاص یک عمل حرام، غیراخلاقی و غیر انسانی است
28 بهمن 1399 - 11:11
بازدید 96
4
فرماندار قصرشیرین گفت: انتقاد با توهین و اهانت فرق دارد و اگر کسی می‌خواهد انتقادی از کسی داشته باشد باید به شکل درست آن را انجام دهد.
پ
پ

به گزارش گفتمان:مراد علی‌تاتار اظهار داشت: انتقاد با توهین و اهانت فرق دارد و اگر کسی می‌خواهد انتقادی از کسی داشته باشد باید به شکل درست آن را انجام دهد.

وی افزود: کسانی که در روز ۲۲ بهمن روز همبستگی و وحدت و انسجام ملی اقدام به توهین و اهانت کردند در واقع پیرو رهبری نیستند چون کسانی که پیرو فرامین رهبری هستند باید در عمل هم اینچنین باشند و حریم‌های اخلاقی را نشکنند.

فرماندار قصرشیرین گفت: رییس جمهوری جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و شخص دوم مملکت ما بعد از رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند که توهین و اهانت به جایگاه او عبور از خط قرمزهای نظام و در واقع شکستن حریم‌های اخلاق و انسانیت است.

تاتار ادامه داد: وظیفه ما با توجه به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی حفظ بیش از پیش وحدت و انسجام ملی است نه اینکه در روز ۲۲ بهمن که یادآور حرکت تاریخی ملت ایران در به زانودرآوردن و درهم شکستن رژیم طاغوت است عده‌ای خودسر با اهانت به شخص دوم مملکت اقدام کنند و اینگونه نسبت به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توجهی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:
دادستان اصفهان از دستور شناسایی و دستگیری عاملان توهین به رئیس جمهور در اصفهان خبر داد
توهین به رییس جمهوری، تضعیف حاکمیت و نظام اسلامی است

او گفت: امروز کشور در شرایط حساسی است و بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام گروه‌های مختلف نیاز دارد از این رو همه باید با اطاعات از فرامین رهبری بتوانیم یکصدا در مقابل دشمن بایستیم و برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دولت امروز تلاش خود را برای حل مشکلات کشور به کار گرفته و بدون اتکای به درآمد نفت خدمات بسیار زیادی ارایه کرده و تلاش شبانه‌روزی خود را برای خدمات‌رسانی به مردم دارد که تضعیف خدمات دولت و شخص رییس جمهوری یک ظلم به نظام است.

در جریان راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن، عده‌ای در یکی از استان‌های کشور در شعارهایی هنجارشکنانه به رییس جمهوری توهین کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.