مرگ ۲ نفر دیگر بر اثر ابتلابه کووید ۱۹ در کرمانشاه
21 اسفند 1399 - 19:36
بازدید 113
3
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه این ۲ نفر در مراکز درمانی کرمانشاه و اسلام آبادغرب فوت کردند، افزود: در شبانه روز گذشته ۴۲ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۳۳ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «مهدی محمدی» روز پنجشنبه با اعلام اینکه این ۲ نفر در مراکز درمانی کرمانشاه و اسلام آبادغرب فوت کردند، افزود: در شبانه روز گذشته ۴۲ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۳۳ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی گفت: ۱۸ بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا و ۶۱ بیمار مثبت سرپایی هم در شبانه روز گذشته در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: هم اکنون ۱۳۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید:
مرگ ۳ نفر دیگر در کرمانشاه به دلیل ابتلا به کرونا
فوتی‌های ناشی از کرونا در کرمانشاه به صفر رسید

تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

محمدی در ادامه  افزود: شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و صحنه هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر هم آبی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.