برق بازار کرمانشاه را ساعت ۱۳ تا ۱۵ قطع کنند
06 خرداد 1400 - 11:43
بازدید 315
6
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به مشکلات جدی که قطعی مکرر برق برای بازار کرمانشاه ایجاد کرده، گفت: درخواست داریم حداقل ساعت خاموشی بازار کرمانشاه ساعت 13 تا 15 باشد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسین بیات با بیان اینکه طی روزهای اخیر قطعی‌ مکرر و چند ساعته برق مشکلات جدی برای بازاریان کرمانشاه ایجاد کرده، اظهار کرد: یکی از مهمترین این مشکلات از دست رفتن مشتری و کاهش فروش واحدهای صنفی است، زیرا گاهی خاموشی دقیقا زمانی رخ می‌دهد که اوج شلوغی بازار است.

وی ادامه داد: بازار کرمانشاه به اندازه کافی طی چند وقت اخیر از بیماری کرونا آسیب دیده و اکنون دیگر کششی برای بازار باقی نمانده که به دلیل قطعی برق دوباره رونق نداشته باشد.

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه معضل دیگر قطع برق در بازار کرمانشاه را ناامنی و افزایش سرقت دانست و عنوان کرد: زمانی که همه جا تاریک است، سرقت اجناس مغازه‌ها بسیار بیشتر می‌شود، به علاوه گاهی خاموشی تا ساعت ۲۲ شب طول می‌کشد و مغازه‌داران در این ساعت در معرض خطر سرقت‌های خشن هستند.

بیات افزود: از آنجایی که بسیاری از مغازه‌ها کرکره برقی دارند، تا زمانی که برق تا آخر شب قطع باشد امکان بستن درب مغازه نیز وجود ندارد.

وی از پیامدهای جدی‌تر قطع برق برای واحدهای صنفی که با مواد غذایی سر و کار دارند هم یاد کرد و ادامه داد: بسیاری از مغازه‌هایی که یخچال دارند، بعد از دو ساعت خاموشی بستنی، مرغ و گوشت و … در یخچال آنها خراب شده و متحمل ضرر زیاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید:
برق ۱۳۰ هزار مشترک کرمانشاهی رایگان است
قطع برق مشترکان سرپل‌ذهاب تا حد امکان کاهش یابد

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه یادآور شد: بازاریان کرمانشاه آنقدر توان ندارند که برای مغازه‌های خود ژنراتور یا “یو. پی. اس” تهیه کنند، به علاوه بسیاری از آنها در مغازه‌های استیجاری کار می‌کنند که صاحب ملک زیر بار تهیه چنین تجهیزاتی نمی‌رود.

بیات پیشنهاد داد، از آنجایی که محل بازارهای اصلی کرمانشاه مشخص است، خاموشی برای بازار ساعت ۱۳ تا ۱۵ اعمال شود که هم هوا روشن است و هم رونق بازار در این ساعت کم است و برخی مغازه‌ها تعطیل هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.