بانک ملی ۱۰هزار میلیارد ریال به طرح های صادرات محور تسهیلات می دهد
19 شهریور 1400 - 15:10
بازدید 131
2
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران حمایت از طرح های بزرگ که صادرات محور و جزو اولویت های کشور باشد را یکی از اولویت های این بانک برشمرد و گفت: به این طرح ها ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعلق می گیرد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: “حسن مونسان” در دیدار با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام و حاکمیتی کشور تلاش کرده تا همواره در کنار مردم و تولیدکنندگان قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، تصریح کرد: این نامگذاری وظیفه بانک ملی را سنگین تر از قبل کرد و از این رو تلاش مضاعفی شده تا نگاه بانک به آن، نه شعاری بلکه عملیاتی باشد.

مونسان همچنین با اشاره به اصلاح سیاست های اعتباری بانک ملی، گفت: این سیاست ها تقریبا در طول یک دهه اخیر بدون تغییر مانده بود اما امسال تغییر پیدا کرد تا بیش از گذشته در کنار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باشیم.

معاون شعب بانک ملی ایران در ادامه از افزایش ۳ تا ۶ برابری اختیارات مدیران استانی این بانک در سطح کشور خبر داد و گفت: برخی از این اختیارات حتی به مدیران شعب نیز داده شده تا بتوانند راحت تر تصمیم گیری کنند.

وی گفت: بانک ملی این آمادگی را دارد در صورتی که واحدهای تولیدی استان ها شرایطشان به گونه ای باشد که که نیاز به افزایش تسهیلات داشته باشند این کار برای آن ها از طرف خود استانشان انجام شود.

مونسان همچنین از با اشاره به درنظرگرفته شدن بسته ویژه برای فروشندگان و خریداران در بورس کالا و انرژی، یادآوی کرد: بسته ویژه پتروشیمی و فولاد هم در حال تهیه است، ضمن اینکه به شرکت های دانش بنیان نیز توجه ویژه ای خواه شد.

این مقام مسئول در بانک ملی یادآوی کرد: توجه به شرکت های سلامت و صادرات محور و همچنین مشارکت در ساخت و تکمیل واحدها و پروژه های نیمه تمام نیز جزو سیاست های بانک قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین بانک ملی آمادگی اعزام صرافی خود را به استان های مختلف از جمله کرمانشاه را دارد.

مونسان در بخش دیگری از سخنانش به وجود بروکراسی اداری در بانک ملی اذعان کرد و گفت: با این حال این بروکراسی اینقدر پیچیده و دست و پاگیر نیست که بخواهد مانع و خللی در اجرای پروژه ها و یا در کار افراد ایجاد کند، با این حال این آمادگی وجود دارد که اگر مشکلی هم باشد در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران همچنین کمک به تکمیل واحدهای نیمه تمام با پرداخت تسهیلات مناسب را از دیگر برنامه های بانک در سال جاری عنوان کرد.

وی افزایش تامین سرمایه در گردش یکساله کنونی، پذیرش اسناد واحدهای صنعتی برای دریافت تسهیلات و برخورد سلیقه ای برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا تولیدکنندگان و صادرکنندگان بتوانند با فراغ بال بیشتری به کار تولید و تجارت بپردازند.

مونسان در پایان با اشاره به سفر ۲ روزه خود به کرمانشاه، گفت: در این سفر با مقامات استانی، فعالان اقتصادی و همکاران بانک ملی دیدار و از تعدادی واحدهای صنعتی و تولیدی نیز بازدید شد و حتما حمایت های لازم به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:
شرکت‌های دانش‌بنیان بخش مهم اقتصاد کشور را در دست دارند
مدیران دولتی نسبت به مانع زدایی تولید در کرمانشاه بی توجه هستند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.