سینما بیستون کرمانشاه به زودی راه‌ اندازی می‌شود
21 شهریور 1400 - 10:01
بازدید 435
4
مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: همزمان با روز ملی سینما مجموعه سینما بیستون کرمانشاه با ظرفیت ۱۶۰ صندلی به زنجیره سینمایی «بهمن سبز» اضافه می‌شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «محمدجواد کنجوری» روز یکشنبه افزود: براساس تفاهم نامه منعقد شده با هتل بین المللی پارسیان، فعالیت این سینما با فروکش کردن بیماری کرونا به زودی از سر گرفته شده و میزبان هنردوستان کرمانشاهی خواهد بود.

وی  ادامه داد: این سینما واقع در جنب پل ولایت و هتل بین المللی پارسیان کرمانشاه دارای یک سالن با ظرفیت ۱۶۰ نفر بوده و در سال ۱۳۹۷ تأسیس شده که علاوه بر امکاناتی نظیر پارکینگ از به روز ترین تجهیزات صوت و تصویر برخوردار است.

کنجوری از همکاری هتل پارسیان در زمینه راه اندازی این سینما تقدیر کرد و گفت: متاسفانه همواره با کمبود فضاهای سینمایی در استان مواجه هستیم، اما اقدامات خوبی در جهت توسعه این اماکن فرهنگی در دست اقدام است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه ادامه داد: با اضافه شدن سینما بیستون، تعداد سینماهای فعال در شهر کرمانشاه به سه سینما شامل پردیس سینمایی آزادی، فرهنگ و بیستون رسید.

وی افزود: «موسسه بهمن سبز» همچنین در فاز سوم طرح توسعه سینماهای حوزه هنری پروژه احداث پردیس سینمایی – تجاری پیروزی در خیابان سعدی این شهر را با ۷ سالن سینما و یک سالن روباز در قالب یک مال تجاری در دست اقدام دارد.

بیشتر بخوانید:
هزینه کردن در فرهنگ نوعی سرمایه‌گذاری است
کارگروه ثبت جهانی تنبور در کرمانشاه تشکیل شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.