تامین سوخت مشترکان خانگی کرمانشاه در فصل سرما اولویت شرکت گاز است
02 آبان 1400 - 18:19
بازدید 112
4
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: یکی از مهمترین اولویت های این شرکت برای فصل سرد سال تامین و پایداری سوخت مشترکان خانگی است.
پ
پ

برگزارش گفتمان: «سیروس شهبازی» اظهار داشت: برای تامین سوخت مورد نیاز مشترکان خانگی ممکن است در صورت نیاز و براساس اعلام قبلی شرکت گاز استان نسبت به محدودیت و یا قطع گاز مصرفی اقدام کند.

وی ادامه داد: نیروگاه ها و صنایع عمده لازم است این آمادگی را داشته باشند که از سوخت مایع و جایگزین که براساس هماهنگی های به عمل آمده با شرکت پخش فرآورده های نفتی در اختیار آنها قرار گرفته و ذخیره کرده اند استفاده کنند.

شهبازی ادامه داد: باتوجه به ورود به فصل سرد سال و نظر به هماهنگی به عمل آمده با شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، نیروگاه ها و صنایع عمده باید نسبت به تهیه و ذخیره سازی سوخت دوم و جایگزین اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه تصریح کرد: اولویت اول شرکت گاز استان در فصل سرد تأمین و پایداری سوخت مشترکین بخش خانگی است هرچند انتظار می رود شهروندان مانند همیشه صرفه جویی های لازم را در مصرف سوخت داشته باشند.

وی یادآوری کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت گاز مصرفی، طرح رایگان بهینه سازی موتورخانه و تأسیسات واحدهای خانگی و تجاری در دست اقدام است که این کار باعث صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف گاز طبیعی خواهد شد.

شهبازی در پایان گفت: هم اکنون ۲۹ شهر و هزار و ۷۴۱ روستا، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و ۷۴ جایگاه CNG  با بیش از  ۶۳۴ هزار مشترک در استان مشترک گاز طبیعی هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲هزار و ۹۵۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.

بیشتر بخوانید:
۱۲۲ روستای گیلانغرب از نعمت گاز برخوردار شد
پروژه گازرسانی به شهر مرزی نودشه توسط وزیر نفت به بهره‌برداری رسید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.