کلنگ زنی و افتتاح ۱۲ پروژه در شهرستان آبدانان
20 بهمن 1400 - 10:06
بازدید 187
5
با حضور معاون عمرانی استاندار انجام گرفت: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر معاون عمرانی استاندار با حضور در شهرستان آبدانان ۱۲ طرح در زمینه های مختلف کلنگ زنی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان: سعید هژبری مجموع اعتبارات این پروژه ها را ۴۷۷ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت با بهره برداری از این پروژه ها گامی مهم در راستای رفاه مردم و کاهش مشکلات آنها برداشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد علاوه بر طرح های موجود ۱۲ طرح دیگر از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان پیش بینی شده که با اعتباری بالغ ۲۶۰ میلیارد ریال و با پیشرفت ۵۰ درصد در سطح شهرستان آبدانان در حال اجرا می باشد.

هژبری عمده این پروژه ها را در زمینه نصب و راه اندازی سایت و فن آوری ارتباطات، مسکن مددجویان و عمران روستایی ذکر کرد و گفت تسریع در رفع مشکلات زیرساختی از اولویت‌های دولت سیزدهم می باشد. 

معاون عمرانی استاندار با حضور در جمع مردم روستای وچکبود سفلی و شرکت در جشن انقلاب این روستا اظهار داشت خدمات انقلاب در روستاها جلوه ای ویژه دارد و یکی مهمترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی گسیل امکانات به روستاها و ارائه خدمت به این قشر می باشد.

بیشتر بخوانید:
بیکاری در آبدانان ۱۴ درصد!!!؟؟؟
فرماندار آبدانان از جراحی بزرگ دولت خبر داد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.