شرایط لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی در لرستان فراهم شود
12 اسفند 1400 - 19:55
بازدید 106
4
مدیرکل بازرسی لرستان گفت: مدیرکل بازرسی لرستان گفت: باتوجه به داشتن ظرفیت گردشگری در لرستان، شرایط لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی در این استان فراهم شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: سعید رازانی در نشست بررسی مشکلات بام لرستان و ساماندهی ورودی ‌ها و مبلمان شهری خرم‌آباد اظهار کرد: لرستان با داشتن جاذبه‌های متنوع تاریخی و طبیعی، ظرفیت‌های فراوانی برای پذیرش مسافران نوروزی دارد و بسیاری از مسافران از محورهای مواصلاتی استان عبور می‌کنند.

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری بام لرستان بر لزوم توجه به مشکلات این مکان گردشگری تاکید کرد و گفت: تامین روشنایی و نورپردازی مسیر بام لرستان تا قبل از عید نوروز توسط شرکت توزیع نیروی برق لرستان انجام خواهد شد اما حفاظت و نگهداری آن بر عهده منابع طبیعی است.

وی بر لزوم افزایش گشت‌های کلانتری در بام لرستان بویژه در ایام نوروز تاکید کرد و ادامه داد: شرکت آبفا لرستان آب شرب مورد نیاز برای بام لرستان را به نحو مقتضی مانند استقرار تانکرهای سیار تامین کند از طرفی سطل‌های زباله نیز در مسیرهای تجمع مسافران در بام لرستان قرار داده شود.

رازانی بر لزوم جمع‌آوری نخاله‌های ورودی بام لرستان و انجام لکه‌گیری مسیرهای منتهی به بام لرستان تاکید کرد و افزود: شهرداری قسمت‌هایی از مسیر بام لرستان را که دچار ریزش شده را تسطیح و محیط پیرامون ساختمان شورای اسلامی شهر خرم‌آباد را ساماندهی کند.

مدیرکل بازرسی لرستان بر لزوم ساماندهی ورودی مرکز استان در سه محور ورودی‌ خوزستان، بروجرد و الشتر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: ساماندهی ورودی شهرها در محدوده شهری بر عهده شهرداری و خارج از حوزه استحفاظی شهری، بر عهده راهداری است.

وی با تاکید بر لزوم نورپردازی و تامین روشنایی ورودی‌های مرکز استان گفت: شهرداری خرم‌آباد با همکاری راهداری علاوه بر لکه‌گیری مسیرهای اصلی نسبت به رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها اقدام و راهداری نیز تابلوهای هشدار وجود سرعت‌گیر را نصب کند.

بیشتر بخوانید:
امکان حضور مسافران نوروزی در اماکن تفریحی لرستان وجود دارد
دفع سنتی زباله‌ها در لرستان/ کم‌کاری شهرداری‌ها

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.