استانداری کرمانشاه: مورد نگران کننده امنیتی در چهارشنبه سوری نداشتیم
25 اسفند 1400 - 8:44
بازدید 64
1
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با حضور خوب ماموران انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی و نظامی، خوشبختانه تاکنون مورد نگران کننده امنیتی یا خرابکاری در سطح استان و در مراسم سنتی چهارشنبه سوری نداشته ایم.
پ
پ

به گزارش گفتمان: “حسین خوش اقبال” شامگاه سه‌شنبه در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) استان کرمانشاه اظهار داشت: مراسم سنتی چهارشنبه سوری بدون مشکل در شهر کرمانشاه و دیگر نقاط استان در حال برگزاری است البته  برخی از مزاحمان شادی مردم دستگیر و تعدادی هم به دلیل استفاده از مواد آتش زا مصدوم شدند.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده و در گزارشات ارسالی از شهرستان های مختلف خوشبختانه تاکنون مشکلی و مورد خاص و نگران کننده امنیتی گزارش نشده است.

خوش اقبال تصریح کرد: از ساعات ابتدایی بعدازظهر امروز همه عوامل انتظامی پای کار بوده اند و نیروهای سپاه و بسیج هم در نقاط مختلف حضور داشته اند تا کسی شادی مردم را به تلخی بدل نکند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: همواره افرادی بوده اند تا در چنین مناسبت هایی و به بهانه شادی کردن دست به اقدامات هنجارشکنانه زده و به ایجاد مزاحمت برای مردم بپردازند که خوشبختانه امسال با هوشیاری خدمتگزاران مردم ناکام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور خوب پلیس در کنار مردم، تعدادی از این افراد که قصد ایجاد مزاحمت و تلخ کردن کام مردم را داشتند دستگیر شدند، همچنین تعدادی خودرو هم در این راستا توقیف و به پارکینگ منتقل شد تا دست افراد مغرض و هنجارشکن از اقدامات خودسرانه کوتاه شود.

 

تا ساعت ۲۱ امشب تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه پایان سال استان به ۴۴ نفر رسید که ۳۹ نفر ان ها مربوط به شهر کرمانشاه، ۲ نفر مربوط به سرپل ذهاب و شهرستان های پاوه، جوانرود و روانسر نیز هر کدام یک نفر بوده است.

از کل مصدومان حوادث چهارشنبه پایان سال ۲۵ نفر که عمدتا دچار سوختگی و آسیب چشمی شده بودند نیز در بیمارستان ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید:
هشدارهایی برای یک چهارشنبه سوری همره با کرونا
مخالف شادی مردم نبوده و نیستیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.