گشت های نوروزی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تشدید شوند
25 اسفند 1400 - 8:51
بازدید 80
4
دادستان همدان: دادستان همدان گفت: گشت های نوروزی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تشدید می شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسن خانجانی موقر عصر سه شنبه در جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در حوزه مبارزه با عاملان ساخت و ساز غیرمجاز در سطح استان همدان، گفت: برخی سودجویان، فرصت طلبانه از تعطیلات نوروزی به ساخت و سازغیرمجاز در حریم شهرها، رودخانه‌ها و اراضی ملی، عمومی، تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و حفر چاه غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی اقدام می‌کنند، آن هم به این تصور که نظارتی بر عمل مجرمانه آنان نمی‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین ضروری است با هدف حفظ حقوق عامه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی، گشت‌ها و تیم‌هایی از جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شرکت آب منطقه‌ای، راه و شهرسازی، راهداری و شهرداری‌ها برای تشدید نظارت دقیق‌تر، بیشتر و ریزبینانه تر در روزهای نوروزی تشکیل شود.

دادستان همدان با بیان اینکه دادستان‌ها و قضات کشیک ما در تعطیلات نوروزی آماده برخورد با متخلفان در هر حوزه‌ای هستند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود ضابطان خاص هم برای جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز اقدامات فوری را در لحظه انجام دهند.

خانجانی موقر تصریح کرد: بهتر است متخلفان در این زمینه بدانند که تنها سرمایه خود را هدر می‌دهند، چرا که در صورت تخلف، بی درنگ با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز خود روبرو می‌شوند.

بیشتر بخوانید:
هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در همدان متوقف می‌شود
الحاق سه روستا به همدان، خط بطلان بر ساخت ‌و سازهای غیرمجاز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.