تائید نهایی سند برش استانی نقشه مهندسی کشور
28 اسفند 1400 - 16:20
بازدید 62
2
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تائید نهایی سند برش استانی نقشه مهندسی کشور خبر داد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: احمد حسین فتایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که با دو دستور کار ” ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست و ترویج فرهنگ درختکاری ” و ” بررسی راهکارهای قانونی و فرهنگی مقابله با تخریب‌کنندگان محیط‌زیست “ برگزار شد، اظهار کرد: حَسب دستور ریاست شورا، از دو جلسه قبل، دستور کار جلسات شورا تا پایان سال، به دستگاه‌های عضو و اجرایی، نظامی، انتظامی و دانشگاه‌ها ابلاغ شد تا تمامی اعضا و دستگاه‌ها آمادگی کامل جهت حضور در جلسه، اظهارنظر و ارائه راهکارهای متناسب را داشته باشند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس دستور کار جلسه امروز که ” ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست و ترویج فرهنگ درختکاری ” و ” بررسی راهکارهای قانونی و فرهنگی مقابله با تخریب‌کنندگان محیط‌زیست ” است، به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ و در جلسه حاضر راهکارهای مناسب بررسی و مورد تصویب قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تشکر از تمامی اقدامات صورت گرفته، خاطرنشان کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی می‌بایست موجب ایجاد جهش در اقدامات و فعالیت‌های این حوزه باشد.

فتایی با تأکید بر نقش ویژه عموم مردم در تحقق و ارتقاء شاخصه‌های فرهنگی مرتبط با محیط‌زیست، از اعلام تائید نهایی سند 《 برش استانی نقشه مهندسی کشور 》توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و افزود: این سند چاپ شده و با حضور مسئولین شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی کشور رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:
راکد ماندن پرونده‌های زیست محیطی به دلیل نداشتن هزینه دادرسی!
کلاغ پَر در شهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.