استاندار لرستان خطاب به مدیران: برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال تدوین کنید
08 فروردین 1401 - 20:04
بازدید 69
3
استاندار لرستان از مسئولین و مدیران استان خواست تا با برنامه ریزی منسجم، برنامه‌های سالانه خود را در قالب تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین کنند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: فرهاد زیویار در جلسه شورای اداری لرستان با اشاره به شعار سال و تاکید بر نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری به سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از مسئولین و مدیران استان خواست تا با برنامه ریزی منسجم، برنامه‌های سالانه خود را در قالب تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین کنند.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و توجه به تولید علم و دانش، توانایی‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی به دست آورده‌ایم، مطمئنا در حوزه‌های اقتصادی و اشتغال آفرین با رویکرد دانش بنیان نیز با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم به قله‌های موفقیت برسیم.

استاندار لرستان در ادامه با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین آن را یکی دیگر از وظایف مهم مدیران انقلابی برشمرد و افزود: امروز لازم است برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی همه ما در این عرصه بیش از پیش با احساس مسئولیت بیشتری در این عرصه فعالیت نمائیم.

بیشتر بخوانید:
استاندار لرستان: مشکلات مردم با پاسخگویی برخط مدیران برطرف می‌شود
بحث اعتیاد در اولویت اول مسئولان لرستان نیست

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.