نقص خودرو و ایراد فنی جاده دو عامل تصادف مرگبار در محور نورآباد
12 فروردین 1401 - 19:20
بازدید 570
7
در شورای راهبردی کاهش تصادفات لرستان اعلام شد؛ در جلسه شورای راهبردی کاهش تصادفات استان لرستان نقص خودرو و ایراد فنی جاده دو عامل تصادف مرگبار در محور نورآباد به خرم‌آباد اعلام شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: به دنبال تصادف ۹ فروردین ماه دو خودروی سواری در محور نورآباد – خرم آباد که منجر به فوت هر ۸ نفر از سرنشینان خودروهای مذکور شد پیرو دستور استاندار جلسه‌ای برگزار شد.

شورای راهبردی کاهش تصادفات استان در راستای ارائه گزارش کارشناسی در خصوص عوامل حادثه، به ریاست احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تشکیل شد.

این جلسه با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری لرستان و سایر اعضا به صورت ویژه به منظور بررسی عوامل سانحه و تصادف و ارائه گزارش کارشناسی پلیس راه و دستگاه‌های مرتبط در پنج شنبه شب برگزار شد.

بر اساس این گزارش پس از پیگیری‌های پلیس راه و دستگاه‌های مرتبط سه عامل خطای انسانی و انحراف به چپ خودروی ۴۰۵، نقص و ایراد فنی خودروهای داخلی و نقص در سیستم ترمز یکی از خودروها و عرض زیاد جاده در گردنه گاوکش نورآباد و بریدن پیچ توسط رانندگان که عرض آن به ۲۸ متر می‌رسد از دلایل اصلی بروز این حادثه اعلام شده است.

در این جلسه رفع نقص جاده‌های استان در نقاط حادثه خیز و علائم آشکارساز و جدا سازی با قید فوریت تصویب شد.

بیشتر بخوانید:
تلخی کام مسافران نوروزی از راه‌های نامناسب به مناطق گردشگری در لرستان
گشت نامحسوس مرگ در جاده ترانزیتی/ ازنا – شازند در بن‌بست وعده‌ها

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.