تولیدات ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ پنج درصد افزایش یافت
16 فروردین 1401 - 13:04
بازدید 576
7
مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه؛ از افزایش پنج درصدی تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این شرکت همچنین در بخش تجاری‌سازی حدود ۲۴ درصد، در حمل جاده‌ای حدود پنج درصد، در حمل ریلی ۹۶۲ درصد و در بخش تحویل حضوری محصولات هزار و ۲۰۴ درصد رشد داشته است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «محمد ملکی» یکی از مهم‌ترین دستاورد های یکسال گذشته شرکت ایران خودرو کرمانشاه را کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران عنوان کرد و افزود: این جایزه ملی، نشان دهنده عملکرد درخشان و کارآمد در حوزه شفافیت مالی، مدیریت صحیح منابع، رعایت اصول و ضوابط حرفه ای، گزارش دهی مناسب اطلاعات و توجه ویژه به اثر بخشی حسابداری در حوزه مدیریت مالی شرکت ایران خودرو کرمانشاه است.

وی اخذ ۲ گواهینامه بین المللی ایزو ۴۵۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ را از دیگر توفیقات این شرکت در بخش های مدیریت ایمنی و مدیریت محیط زیست دانست و تصریح کرد: ایران خودرو کرمانشاه در سال گذشته علاوه بر کسب امتیاز برترین واحد تولیدی در استان، در بخش های خانه بهداشت برتر، کارفرمای حامی کارگر و کارفرمای سلامت محور در سی و سومین جشنواره استانی امتنان نیز حائز رتبه نخست شده است.

ملکی همچنین بیان داشت: ۹۹ درصد پرسنل این شرکت دُز دوم و بیش از ۶۲ درصد دُز سوم در ۱۱ نوبت حضور تیم واکسیناسیون شبکه بهداشت شهرستان صحنه تزریق و در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی در ادامه افزایش تیراژ و تنوع تولید محصولات و همچنین ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی براساس برنامه ریزی انجام شده را از جمله برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: این برنامه در راستای تحقق شعار سال و پیروری از منویات مقام معظم رهبری و راهبردهای شرکت ایران خودرو تدوین شده است.

پروژه ایران خودرو صحنه از سال ۹۴ کلید خورد و در سال ۹۶ با ظرفیت تولید ۱۲۰ دستگاه خودرو به بهره برداری رسید. هم اکنون ۴۰۰ نیروی کار در این شرکت تولیدی مشغول به کار هستند و تولید خانواده پارس شامل تی‌یو۵، اتوماتیک و پارس سال ایران خودرو را برعهده دارد.

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه سوم مرداد ۹۶ با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و مسوولان محلی در نزدیکی شهر صحنه افتتاح شد.

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

بیشتر بخوانید:
نقص خودرو و ایراد فنی جاده دو عامل تصادف مرگبار در محور نورآباد
واکنش بازار خودرو به تعطیلات شش روزه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.