لاستیک و روغن موتور نیز گران شد/دولت کمر همت به شکستن کمر ملت بسته است
13 خرداد 1401 - 11:21
بازدید 154
4
گرانی پشت گرانی، افزایش قیمت پشت افزایش قیمت، چه خبر شده است؟! این دیگر چه سبک از مدیریت است؟!
نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

گفتمان،امیرحسین فتاحی:: در حالی که صدای اعتراض و نارضایتی مردم از گرانی و افزایش لحظه ای آن هم با شیب تند، بلند شده است،گوش دولت نیز سنگینتر و چشمشان کم سوتر شده است،گویی نه مشکلات مردم را می بینند نه صدای اعتراضشان را می شنوند.

گرانی پشت گرانی، افزایش قیمت پشت افزایش قیمت، چه خبر شده است؟! این دیگر چه سبک از مدیریت است؟!

اگر راهکارهای اقتصادی دولت برای ادامه زندگی و معیشت مردم تکیه بر گرانی و افزایش قیمت های ۱۰۰ درصدی و ۲۰۰ درصدی و ۳۰۰ درصدی و برداشتن از جیب خود مردم است اصلا چرا آمده اید که مدیریت کنید؟!

اگر مملکت را به حال خود بگذارید و مدیریت هم نکنید با این سرعت و شدت قیمت ها افزایش پیدا نخواهد کرد!

دولتی های سیزدهم ملت را با دشمنان اشتباه گرفته اید؛

 این مردم خون دلها نخورده اند، رنج ها نکشیده اند، سختی ها را تحمل نکرده اند که شما لحظه به لحظه برایشان گرانی و افزایش قیمت خلق کنید .

دست در جیب خالی مردم کرده اید و جان مردم را به لبشان رساندیده اید، بدون راهکار درست و درمانی هرروز دستور افزایش قیمت صادر می شود در حالی که هنوز یک سال از عمر دولتتان می گذرد.

بعداز اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها و گران شدن چهار کالای اساسی که اسما چهار کالا بود ولی شامل همه کالاها و اجناس دیگر شد،شوینده ها و اقلام خوراکی دیگر نیز گران شدند و حال روغن موتور و لاستیک نیز گران می شود.

مگر چقدر به یارانه های مردم اضافه کرده اید که از هر قلم از کالاها به اندازه همان یارانه از جیب مردم پول برداشت می کنید؟! 

با ۲۰۰ هزار تومانی که اضافه کرده اید قرار است چه تغییر مثبتی در زندگیشان رخ دهد که اینگونه دست به افزایش بی سابقه قیمت ها زده اید؟!

رئیس جمهور عزیز آیا این شما نبودید که گفتید: نمیگذارم مردم بیشتر ازاین آسیب ببینند؟

 آیا واقعا آن دسته از مردمی که راه امرار و معاششان از طریق کار در آژانس ها و پایانه های مسافربری و اسنپ و … است ازاین گرانی آسیب نمی بینند ؟!جدا از دیگر اقشار جامعه که مسلما این قشرها نیز تحت فشار بیشتر قرار میگیرند.

جناب رئیس جمهور انقلابی و عزیزمان آیا این شما نبودید که در تاریخ ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۷ در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی زمانی که تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بودید در جواب یکی از دانشجویان که پرسید: فکر می کنید اگر رئیس جمهور می شدید وضع کشور بهتر از این بود؟ و شما پاسخ دادید که: خدا رحم کرد که من رئیس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود.

آیا حالا رئیس جمهور هستید اوضاع بهتر شده است؟!

مردم دیگر تحمل ندارند به داد مردم برسید..

بیشتر بخوانید:
گرانی و دستور ؟!
دولت باز فراجناحی و دوستان آن

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.