نداشتن پروژه هایی با ردیف ملی مهمترین چالش شهرستان آبدانان
20 مرداد 1401 - 10:22
بازدید 152
4
فرماندار آبدانان در جمع اصحاب رسانه: به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار فرماندار آبدانان در دیدار با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت این روز گفت رسانه به عنوان بازوان توانای مدیران و گوش و چشم بینای جامعه وظیفه انعکاس بی کم و کاست اخبار و ثبت رویدادها را دارند.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

گفتمان، بهروز مردانی: به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار فرماندار آبدانان در دیدار با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت این روز گفت رسانه به عنوان بازوان توانای مدیران و گوش و چشم بینای جامعه وظیفه انعکاس بی کم و کاست اخبار و ثبت رویدادها را دارند.

یداله حاتمی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان اظهار داشتن بزرگترین مشکل و گرفتاری شهرستان آبدانان عدم وجود پروژه های ملی است .

وی کندی و به سرانجام نرسیدن پروژه ها در موعد مقرر را نداشتن ردیف و بودجه ملی عنوان کرد و گفت با اعتبارات محدود و قطره چکانی شهرستانی نباید انتظار بهره برداری از پروژه های مهم داشت.

حاتمی با اشاره به تونل کبیرکوه به عنوان تنها پروژه با ردیف بودجه ملی شهرستان تصریح کرد با تلاش و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چندین پروژه تعریف شده مثل سد ورگر، سد مولاب، فاضلاب شهری و فرودگاه که با برخورداری از ماده ۲۳ و ملی شدن می توانند تحولات مهمی در منطقه رخ دهند.

فرماندار آبدانان یکی دیگر از مشکلات شهرستان را معارضین کارهای عمرانی و نیز ساخت و سازهای غیر مجاز عنوان کرد و اظهار داشت بدون تردید بدون کمک و همکاری مردم کارها به سرانجام نخواهند رسید .

وی به مانع ای بنام معارضین سد راه انجام امور عمرانی اشاره و تاکید کرد جهت جلوگیری از تضیع حقوق مردم که املاکشان در حریم کارهای عمرانی قرار گرفته توصیه می شود همه احاد، نهادها و سازمانها برای املاک خود سند ثبتی تهیه کنند.

نماینده عالی دولت در آبدانان به ساخت و سازهای غیر مجاز در آبدانان اشاره و خاطرنشان کرد یکی از منابع مهم درآمدی شهرداری‌ها خصوصا شهرداریهایی مثل آبدانان که فاقد منابع درآمدی پایدار هستند دریافت عوارض ناشی از ساخت و ساز می باشد.

حاتمی ساخت و سازهای غیر اصولی و فاقد مجوز را غیرقانونی و تعدی به حقوق شهروندی دانست و گفت برای املاک غیرقانونی و فاقد مجوز حکم تخریب گرفته شده و با آنها برخورد می شود.

بیشتر بخوانید:
ظرفیتها و چالشهای منطقه در نشست خبری فرماندار آبدانان با اصحابه رسانه
فرماندار آبدانان از جراحی بزرگ دولت خبر داد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.