استاندار کردستان: اعتبارات تخصیصی در راستای تکمیل طرح ها هزینه شود
17 دی 1401 - 11:07
بازدید 61
4
استاندار کردستان گفت: اعتبارات تخصیصی به پروژه‌ها باید در راستای تکمیل طرح‌ها باشد نه اینکه برای طلب پیمانکاران هزینه شود.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان:  اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در بازدید از تقاطع غیرهمسطح گاران در مسیر جاده جدید سنندج – مریوان اظهار کرد: اعتبارات تخصیصی به طرح‌ها باید برای تکمیل و سرعت در کار پروژه‌ها باشد، چراکه در غیر این صورت، باید پروژه‌ همچنان معطل بماند.

وی با اشاره به شروع بکار احداث تقاطع غیرهمسطح گاران از سال ۱۳۹۸ و انتقاد از عدم اتمام آن، افزود: بنای ما این است با تخصیص اعتبارات به پروژه‌ها، روند کار سرعت یابد.

استاندار کردستان همچنین خواستار تعیین تکلیف پروژه تقاطع غیرهمسطح گاران و تامین تجهیزات و اتمام کار این طرح شد.

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل نقل کشور در کردستان نیز اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح گاران از سال ۱۳۹۸ با اعتبار اولیه ۷۰ میلیارد تومان به پیمانکار واگذار شد و در حال حاضر در مجموع ۴۹ درصد پبشرفت دارد.

عرفان مرادی طول پل را ۲۵۰ متر و عرض آن را ۱۲.۵ متر عنوان کرد و گفت: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده و پیمانکار نیز ۱۰ میلیارد تومان طلب دارد.

وی با اشاره به اینکه برای سه دهنه پل، عرشه وارد کارگاه شده و مابقی نیز در ماشین سازی اراک در حال ساخت است، افزود: خود پل ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل نقل کشور در کردستان به اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه جاده جدید سنندج – مریوان در سفر رییس جمهور و تخصیص ۴۵ میلیارد تومان آن اشاره داشت و ادامه داد: برای اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح گاران که ادامه همان مسیر طرح جاده سنندج مریوان است، ۱۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

استاندار کردستان امروز همچنین در جریان سفر به شهرستان مریوان از ایستگاه پمپاژ سلسی این شهر بازدید کرد.

قرار است از طریق این ایستگاه ۲ مترمکعب آب در ثانیه از سد گاران برای تامین آب کشاورزی نواحی عمرانی یک، ۲، سه و چهار مریوان انتقال یابد.

این ایستگاه در حال حاصر ۹۰ درصد پیشرفت دارد و در مساحت ۴۵۰ متر مربع در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید:
۷۰ پروژه ناتمام ورزشی در کردستان وجود دارد
استاندار کردستان: تاخیر در آماده‌سازی پروژه‌های آموزشی قابل قبول نیست

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.