سلامت کارگران و محیط بنگاه‌های اقتصادی منجر به بهره‌وری در تولید می‌شود
01 تیر 1402 - 0:48
بازدید 73
8
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از کسب رتبه برتر کشوری دارو سازی اکسیر بروجرد به عنوان کارفرمای سلامت محور در جشنواره ملّی تجلیل از کارفرمایان سلامت‌محور خبر داد.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: علی جهانی سی و یکم خرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارآفرینان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان، دکتر سامان غلامی مدیر عامل شرکت داروسازی اکسیر بروجرد به عنوان کارفرمای سلامت محور برتر ملی معرفی و تقدیر شد.
وی افزود: این مراسم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، جمعی از مدیران و مسئولین و منتخبین این جشنواره ملّی در شرکت سایپا دیزل برگزار و از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان تجلیل به عمل آمد.
جهانی با بیان اینکه سلامت کارگران و محیط بنگاه‌های اقتصادی منجر به بهره‌وری در تولید می‌شود، تصریح کرد: نیروی کار سالم و ماهر یکی از مهم‌ترین پشتوانه‌های پایدار هر جامعه‌ای به شمار می‌رود که تأمین ایمنی و سلامت محیط‌های کار از اولویت و اهمیت بالایی در توسعه اقتصادی و کاهش هزینه‌های ناشی از آن برخوردار است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: با آموزش‌های به موقع و به روز به کارگران و کارفرمایان و ایجاد خانه بهداشت در واحدهای کارگری این مقوله مهم در استان به شکل خوبی اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید:
اشتغال در لرستان نیازمند نگرش متفاوت مردم و مسوولان
سطح خدمات تامین اجتماعی در لرستان ارتقا می‌یابد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.