چراغ صنعت هسته ای با ترور فیزیکی دانشمندان خاموش نمی شود
01 مرداد 1402 - 21:16
بازدید 47
3
معاون سازمان انرژی اتمی: معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: امروز به برکت خون پاک شهید داریوش رضایی نژاد و دیگر دانشمندان؛ ایران به یک قطب بزرگ دانش هسته ای تبدیل شده و چراغ این صنعت با ترور فیزیکی دانشمندان خاموش نمی شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: شهرام ملازاده روز یکشنبه در آیین بزرگداشت دوازدهمین سالگرد شهادت« داریوش رضایی نژاد» در شهر آبدانان، اظهار کرد: خون مطهر این شهید در وجود مهندسان جوان و همکاران ایشان در سازمان انرژی هسته ای کشور بجوش آمده و انقلاب اسلامی را در زمینه های مختلف هسته ای و تولید داروهای ضد سرطان در جهان خودکفا کرده است.

وی تطمیع، تهدید و ترور فیزیکی را مهمترین شگردهای استکبار جهانی علیه اندیشمندان و متخصصان هسته ای جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: به یُمن تلاش علمی جوانان نخبه و استمداد از روح پاک و ملکوتی شهدای گرانقدر، هم اکنون تعدادی از قدرت‌های اول دنیا محتاج و خواستار خرید محصول آب سنگین از جمهوری اسلامی ایران هستند.

معاون سازمان انرژی هسته ای از احداث و تجهیز یک مرکز آموزشی به نام شهید «داریوش رضایی نژاد» در آبدانان در سفر آینده رئیس جمهوری به استان ایلام خبر داد و اضافه کرد: نام مبارک این جوان متعهد و متخصص برای همیشه تاریخ، بلند و ماندگار و فداکاری علمی و نهایت ایثار او پرچم دانایی و فرهیختگی استان ایلام بخصوص شهرستان آبدانان را نیز به اهتزاز در آورده و جاودانه کرده است.

 

شهید «داریوش رضایی نژاد» یکی از این سرمایه های علمی و معنوی برجسته در ایران بود که به دست عوامل خبیث نظام استکباری در راه تعالی وطن اول مرداد سال ۱۳۹۰ در مقابل دیدگان معصوم تنها دخترش به فیض شهادت نایل آمد.

بیشتر بخوانید:
۴ نفر از دانشگاه یاسوج در لیست یک درصد دانشمندان برتر دنیا
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در فهرست یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.