زیرساخت های مورد نیاز در ناحیه صنفی ایلام ایجاد شده است
01 مرداد 1402 - 23:32
بازدید 56
4
مدیرعامل وقت شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام: «تقی منصوریان» مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام اظهار کرد: همه زیرساخت های مورد نیاز در ناحیه صنفی ایلام ایجاد شده و زمینه برای حضور صنوف آلاینده فراهم است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: مدیرعامل وقت شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام در مرداد ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه تقریبا ۴۰۰ قطعه زمین این ناحیه واگذار شده و ۲۰۰ نفر نیز مراجعه کرده‌اند ، گفت:  کار ساخت و ساز در این ناحیه پس از تایید نظام مهندسی شروع خواهد شد که امیدواریم صنوف آلاینده بتوانند به زودی در چند ماه آینده در این ناحیه مستقر شوند.
وی تاکید کرد: مشکلی برای ارائه خدمات به صنوف وجود ندارد و در ۶ ماهه دوم امسال برخی صنوف در این شهرک مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه تا کنون مجوز احداث ۵۵ واحد کارگاهی در ناحیه صنفی ایلام صادر شده، گفت:  تا کنون صنف های مختلفی از قبیل جوشکاری، کابینت فلزی، کانال کولر، درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره upvc، درودگر(نجار mdf) با حضور در شرکت شهرک های صنعتی استان برای استقرار در این ناحیه صنفی ثبت نام کرده اند.

مدیرکل دفتر هماهنگی اموراقتصادی با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرک صنفی ایلام تکمیل می شود از احداث دو سوله کارگاهی و پروژه خط انتقال برق به طول ۷ کیلومتر در این ناحیه خبر داد.

منصوریان با اشاره به اینکه ظرفیت  ۴۷۰ واحد صنفی در این ناحیه پیش‌بینی شده و تاکنون ۲۷۰ قرارداد منعقد شده، تصریح کرد: ناحیه صنفی ایلام به مساحت ۱۳ هکتار به بهره برداری رسیده که هفت هکتار آن زمین صنفی و قابل واگذاری بوده که از این میزان، ۴.۵ هکتار نیز به متقاضیان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید:
واحدهای غیر فعال شهرک صنعتی ایلام باید تعیین تکلیف شوند
افزایش واحدهای صنعتی استان ایلام به ۷۷۱ واحد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.