هیات اسکی در کرمانشاه راه‌اندازی شد
10 مرداد 1402 - 12:47
بازدید 137
5
معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تشکیل هیات اسکی در کرمانشاه و تدارک برگزاری اولین مجمع انتخابات ریاست هیات اسکی کرمانشاه خبر داد.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: فرهمند سال‌افزون از اسکی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رشته‌های ورزشی در دنیا نام برد و اظهار کرد: این رشته در حال حاضر طرفداران بسیاری در رده‌های سنی مختلف در دنیا دارد.

وی قدیمی‌ترین نوع اسکی را اسکی روی برف دانست و گفت: اسکی روی چمن و اسکی روی آب دیگر انواع این رشته هستند که بعدها اضافه شده‌اند.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه رشته اسکی از سال‌های دور در ایران هم رواج داشته، افزود: متاسفانه این رشته تاکنون در کرمانشاه راه‌اندازی نشده بود، بنابراین از اوایل امسال اقدامات اولیه را برای شکل‌گیری آن در این استان انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در اولین گام ظرفیت‌های استان برای راه‌اندازی این رشته سنجیده و مطابق با دستورالعمل‌های فدراسیون، سرپرست هیات در کرمانشاه منصوب شد.

سال‌افزون از تدارک برگزاری اولین مجمع انتخابات ریاست هیات اسکی استان کرمانشاه هم خبر داد و گفت: ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست این هیات آغاز شده و با اتمام زمان ثبت‌نام فرآیندهای بعدی برای برگزاری انتخابات انجام می‌گیرد.

وی در پایان از اسکی به عنوان یکی از رشته‌های المپیک زمستانی نام برد و افزود: امیدواریم با راه اندازی رشته اسکی، زمینه فعالیت علاقمندان به این رشته را در استان فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید:
مشکلی که تیشه به ریشه ورزش کرمانشاه می‌زند!
ورزشگاه انقلاب کرمانشاه احیا می‌شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.