ورزشکاران آسیایی چهارمحال و بختیاری بدرقه شدند
22 شهریور 1402 - 23:57
بازدید 120
3

آیین بدرقه ورزشکاران چهارمحال و بختیاری که در بازی‌هایی آسیایی هانگژو حضور دارند، روز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعی از ورزشکاران و مسوولان ورزشی استان برگزار شد. به گزارش گفتمان به نقل از اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، از این استان پنج ورزشکار در رقابت‌هایی آسیایی و پاراآسیایی سال ۲۰۲۳ حضور […]

منبع : ایرنا
پ
پ

آیین بدرقه ورزشکاران چهارمحال و بختیاری که در بازی‌هایی آسیایی هانگژو حضور دارند، روز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعی از ورزشکاران و مسوولان ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش گفتمان به نقل از اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، از این استان پنج ورزشکار در رقابت‌هایی آسیایی و پاراآسیایی سال ۲۰۲۳ حضور خواهند داشت.

رضا یادگاری در رشته هندبال، بهنام یخچالی در رشته بسکتبال، امیر بهزادی در رشته اسکیت در مسابقات آسیایی ، طیبه جعفری در رشته والیبال و زهرا آقایی در رشته پاراوزنه‌برداری به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعزام خواهند شد.

در این آیین مبلغ ۴۰ میلیون تومان به ورزشکارانی که سهمیه مسابقات هانگژو را کسب کردند اهدا و از آنان تجلیل شد.

اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری همچنین در صورت کسب مدال طلا چهار سکه تمام بهارآزادی، نقره سه سکه تمام بهارآزادی و برنز دو سکه تمام بهارآزادی به ورزشکاران اهدا خواهد شد.

رضا یادگاری در رشته هندبال در تیم تاتابانیا مجارستان و بهنام یخچالی در رشته بسکتبال تیم رومراشتروم گلادیاتور آلمان به عنوان لژیونر در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید:
نبود حامی مالی، معضلی که ورزش چهارمحال و بختیاری از آن رنج می‌برد
چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های مستعد ورزش اسکیت سرعت است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.