زمین مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت کرمانشاه تامین شد
10 مهر 1402 - 10:43
بازدید 47
5

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: زمین مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت کرمانشاه تامین شد. به گزارش گفتمان: قباد محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت تخصیص زمین مورد نیاز به شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، اظهار کرد: بر اساس دستور استاندار و مساعدت اداره کل راه و شهر سازی کرمانشاه […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی منبع : مهر
پ
پ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: زمین مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت کرمانشاه تامین شد.

به گزارش گفتمان: قباد محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت تخصیص زمین مورد نیاز به شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، اظهار کرد: بر اساس دستور استاندار و مساعدت اداره کل راه و شهر سازی کرمانشاه این اقدام به عنوان یک اتفاق بزرگی در استان کرمانشاه رقم خواهد خورد.

وی افزود: با در نظر گرفت زمین مورد نظر برای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت می‌توان شاهد توسعه کارخانجات و صنایع حوزه سلامت به ویژه در زمینه صنایع دارویی، صنایع تجهیزات پزشکی، مواد غذایی و همچنین آرایشی و بهداشتی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به مزایای احداث پارک علم و فناوری سلامت محور تاکید و تصریح کرد: با توجه به مزایای پارک‌های علم و فناوری و استقرار کارخانجات در این پارک‌ها معافیت‌های مالیاتی و مشوق‌های مالی مناسبی نیز در راستای حمایت‌های وجود دارد که بی شک می‌توان جذب سرمایه‌گذار در استان در این حوزه را شاهد بود.

محمدی ادامه داد: همچنین راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت و حضور کارنجات و جذب سرمایه گذاران در زمینه اشتغال و توسعه نیز زوند مثبتی خواهد داشت و اتفاقات خوبی در این حوزه ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری سلامت استان کرمانشاه جز پنج پارک علم و فناوری در بین دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: این پارک می‌تواند مجوز شرکت‌های دانش بنیان را صادر کند و همچنین در کل کشور تنها ۱۳ پارک علم و فناوری فناوری وجود دارد که پارک علم و فناوری در استان کرمانشاه یکی از پارک‌ها بود که تنها پارک در غرب کشور است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی استان کرمانشاه خصوصاً وجود دانشکده تغذیه، صنایع غذایی، دانشکده داروسازی و نیز وجود فناوران برتر در زمینه سلامت می‌توان پیش بینی کرد که تحولات خوبی در آینده استان رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید:
کمیته اقتصاد دانش‌بنیان در کرمانشاه تشکیل می‌شود
طرح‌های پژوهشی دانش‌بنیان در کرمانشاه حمایت ویژه می‌شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.