بررسی چالش‌ها و فرصت‌های بیمه سلامت کشور در کرمانشاه
17 مهر 1402 - 10:51
بازدید 55
10

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اجلاس مدیران بیمه سلامت کشور گفت: چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی بیمه سلامت در سال جاری و آینده با حضور مدیران ارشد این سازمان هفته جاری در این استان بررسی و تصمیم‌های لازم در این راستا اتخاذ می‌شود. به گزارش گفتمان: « رضا تحویلیان» روز دوشنبه افزود: […]

منبع : ایرنا
پ
پ

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اجلاس مدیران بیمه سلامت کشور گفت: چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی بیمه سلامت در سال جاری و آینده با حضور مدیران ارشد این سازمان هفته جاری در این استان بررسی و تصمیم‌های لازم در این راستا اتخاذ می‌شود.

به گزارش گفتمان: « رضا تحویلیان» روز دوشنبه افزود: این اجلاس روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ مهرماه) هفته جاری در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی بررسی چالش‌های پیش روی نظام ارجاع و پزشک خانواده در بیمه سلامت را از جمله موضوع های مهم این اجلاس عنوان کرد و گفت: در این خصوص با حضور کارشناسان تصمیم گیری نهایی اتخاذ می شود.

تحویلیان در ادامه هوشمندسازی خدمات بیمه سلامت، خرید خدمات راهبردی و نحوه بهتر ارایه خدمات بیمه سلامت به بیمه شدگان را از دیگر محورهای مهم این اجلاس اعلام کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ۵۷ درصد جمعیت استان کرمانشاه با یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند که ۸۰۰ هزار نفر آنها جزو دهک های یک تا سوم جامعه هستند یعنی خدمات دارویی و درمانی رایگان دریافت می‌کنند.

تحویلیان در ادامه با بیان اینکه ۳۱ دفتر پیشخوان طرف قرار داد امور خدماتی بیمه سلامت را در سطح استان کرمانشاه انجام می دهند؛ از ارایه ۲ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۲۳ خدمت غیرحضوری برای صدور بیمه نامه، ایجاد پوشش بیمه جدید و تمدید سیستمی بیمه شدگان در ۱۴۰۱ خبر داد.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

بیشتر بخوانید:
بیمه سلامت کرمانشاه فقط نسخه تجویزی الکترونیکی می پذیرد
امکان ثبت نام غیرحضوری بیمه سلامت در کرمانشاه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.