شهرداری‌های کرمانشاه برای کاهش تصادفات برنامه‌ هوشمندسازی معابر را اجرا کنند
30 مهر 1402 - 11:54
بازدید 28
3

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای کاهش تصادفات باید به سمت هوشمندسازی معابر حرکت کنیم، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، شهرداری‌های استان موظف به اجرای این برنامه هستند. به گزارش گفتمان: طهماسب نجفی شامگاه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور فرمانداران […]

منبع : ایرنا
پ
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای کاهش تصادفات باید به سمت هوشمندسازی معابر حرکت کنیم، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، شهرداری‌های استان موظف به اجرای این برنامه هستند.

به گزارش گفتمان: طهماسب نجفی شامگاه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور فرمانداران و شهرداران استان در استانداری برگزار شد، با تاکید بر اتخاذ برنامه های جدید و تاثیرگذار برای رفع مشکلات ترافیکی در شهر کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در شورای ترافیک، تلاش برای کاهش تصادفات جاده‌ای در درون و برون شهری است که باید در شهر کرمانشاه به این موضوع توجه ویژه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره در دیدار با مسئولان ذیربط بر اتخاذ تدابیر راهبردی برای کاهش تلفات جاده ای تاکید کرده اند بنابراین حرکت در این مسیر از اولویت های کاری در جلسات شورای ترافیک استان خواهد بود.

نجفی از شهرداری کرمانشاه خواست برای تسهیل و کاهش ترافیک در شهر کرمانشاه تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در دستور کار خود قرار دهد.

وی از فرمانداران و شهرداران استان خواست که با تمام تلاش مصوبات و برنامه های این شورا را اجرایی و همواره و به صورت مستمر روند این مصوبات را پیگیری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور گفت: برای دور دوم این سفر به استان باید تلاش شود که در بحث ترافیک استان به پروژه های اثرگذارتر و اجرایی تر توجه شود و این پروژه ها تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه برسند.

وی در ادامه بر اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از خسارت های بارندگی در فصل پاییز تاکید کرد.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

بیشتر بخوانید:
شهرداری کرمانشاه ۷ هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری، آماده کرده است
استاندار کرمانشاه: شهرداری‌ها در کوتاه‌ترین زمان پروژه‌های عمرانی را اجرا کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.