تصفیه خانه آب ملکشاهی با ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد
14 آبان 1402 - 11:06
بازدید 150
4

دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان ملکشاهی از پروژه تصفیه خانه آب ملکشاهی بازدید کرد. به گزارش گفتمان: دکتربهرام نیا در جریان این بازدید گفت: با تزریق اعتبارات مورد نیاز این پروژه هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصد برخوردار است. استاندار ایلام با بیان اینکه سایر زیربناهای مورد نیاز […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان ملکشاهی از پروژه تصفیه خانه آب ملکشاهی بازدید کرد.

به گزارش گفتمان: دکتربهرام نیا در جریان این بازدید گفت: با تزریق اعتبارات مورد نیاز این پروژه هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصد برخوردار است.

استاندار ایلام با بیان اینکه سایر زیربناهای مورد نیاز این پروژه شامل ساختمان مواد بهداشتی و … نیز احداث شده است، اظهار داشت: ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود این پروژه تا دهه فجر و یا پایان سال وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: افتتاح این پروژه یکی از مهمترین نیازهای ضروری مردم این شهرستان است بطوریکه این پروژه در تامین آب روستاهای مسیر نیز تأثیرگذار خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر این مهم که برای تکمیل این پروژه بصورت شبانه روزی تلاش می شود، اضافه کرد: تجهیزات لازم برای تصفیه خانه آب ملکشاهی خریداری شده و باید در موعد مقرر تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید:
تکمیل بیمارستان ملکشاهی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
کارزار آبی در ملکشاهی وچند نکته !

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.