نارضایتی استاندار ایلام از عملکرد اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
21 آبان 1402 - 9:20
بازدید 92
2

دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۲۰ آبان‌ماه به‌صورت سرزده از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازدید کرد و جریان اقدامات و امورات این اداره کل قرار گرفت. به گزارش گفتمان: دکتر بهرام نیا در این برنامه از واحد‌های مختلف این اداره کل از جمله دبیرخانه، مرکز مدیریت راه‌ها، واحد […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۲۰ آبان‌ماه به‌صورت سرزده از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازدید کرد و جریان اقدامات و امورات این اداره کل قرار گرفت.

به گزارش گفتمان: دکتر بهرام نیا در این برنامه از واحد‌های مختلف این اداره کل از جمله دبیرخانه، مرکز مدیریت راه‌ها، واحد پاسخگویی به شکایت سامانه ۱۴۱ بازدید و خواستار تسریع در پیگیری امورات اداری در موعد مقرر شد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید با ابراز‌ نارضایتی از عملکرد اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص مشکل کمبود ناوگان حمل و نقل برون شهری شهر ایلام، گفت: متولی اصلی رفع مشکل حمل و نقل برون شهری، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است که باید تمهیداتی اتخاذ شود تا شهروندان در کم‌ترین زمان و بدون معطلی بلیط اتوبوس به مقاصد مختلف کشور را تهیه کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که کمبود ناوگان حمل‌‌ و نقل برون‌شهری شهر ایلام به هیچ‌عنوان پذیرفتنی نیست، افزود: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به عنوان متولی اصلی، مشکل کمبود اتوبوس را باید در اسرع‌وقت برطرف کند.

دکتر بهرام‌نیا اضافه کرد: خدمت مستمر و بدون وقفه‌به مردم باید در دستور کار مدیران باشد.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: در این بازدید به‌صورت سرزده از واحد‌های مختلف این اداره‌کل بازدید کردیم و در جریان مدت‌زمان پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردم، نامه‌های ادارات و شکایت مردم از طریق سامانه‌ی ۱۴۱ شدیم.

وی ادامه داد: نارسایی‌ها، کمبود‌ها و مشکلاتی بود که در جریان این بازدید تذکرات لازم داده شده است و این مشکلات و نارسایی‌ها از طریق دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام به صورت کتبی به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ارسال می‌شود.

بر اساس این گزارش، دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام در این برنامه‌ی بازدید، ضمن سرکشی از سایر واحد‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، با کارکنان این اداره‌کل دیدار و به آنان خداقوت گفت.

بیشتر بخوانید:
استاندار ایلام: سهل‌انگاری مدیران در راستای کاهش مخاطرات بارندگی های پیش رو پذیرفتنی نیست
خرید اتوبوس مهم ترین راهکار حل مشکل حمل و نقل در ایلام است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.