ام آر آی آبدانان به زودی مورد بهره برداری قرار میگیرد
18 آذر 1402 - 9:59
بازدید 79
4

رییس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان گفت با تلاشهای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  و با مساعدت وزارت بهداشت یک دستگاه ام آر ای پیشرفته فیلیپس ساخت کشور هلند و از نوع  ۱/۵ تسلا در خردادماه سال جاری وارد شهرستان شد. به گزارش گفتمان: حشمت صفری افزود جهت راه اندازی آن بلافاصله پیگیری و […]

نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

رییس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان گفت با تلاشهای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  و با مساعدت وزارت بهداشت یک دستگاه ام آر ای پیشرفته فیلیپس ساخت کشور هلند و از نوع  ۱/۵ تسلا در خردادماه سال جاری وارد شهرستان شد.

به گزارش گفتمان: حشمت صفری افزود جهت راه اندازی آن بلافاصله پیگیری و مکاتبات لازم با شرکت پشتیبان و اداره ساختمان توسط مسئولین بیمارستان بعمل آمده و با حضور آنها جانمایی فضا انجام گردید.

وی ادامه داد شرکت مذکور و اداره ساختمان طراحی نقشه را انجام و پس از تایید و نهای شدن نقشه توسط اداره ساختمان پیمانکار آن در ۱۵ ابان ماه مشخص و بلافاصله شروع بکار نموده که خوشبختانه پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

صفری با اشاره به نگهداری دستگاه در وضعیت ایمن خاطرنشان کرد طولانی شدن پروسه راه اندازی مربوط به روال کاری بوده که برای جانمایی و راه اندازی آن طی شده و به لحاظ قانونی هیچ گونه قصور و یا تاخیری تا کنون نداشته است.

رییس بیمارستان آبدانان تصریح کرد با راه اندازی این دستگاه بخشی از مشکلات تشخیصی در حوزه تصویر برداری نه تنها در این شهرستان بلکه در سایر شهرستانهای حوزه جنوب و حتی مرکز استان مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
اندر حکایت غرب آنلاین و ام آر آی آبدانان
استقرار دستگاه ام آر آی در بیمارستان آبدانان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.