برخورد قانونی با مخلان امنیت در برگزاری آیین چهارشنبه سوری
22 اسفند 1402 - 18:00
بازدید 21
0
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال گفت: با افرادی که به هر نحوی امنیت شهروندان را در برگزاری این آیین سنتی به مخاطره بیندازند در چارچوب قانون برخورد می‌شود.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: صادق جعفری چگنی سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد: چهارشنبه سوری از آداب و رسومی سنتی است که هر ساله برگزار می‌شود و شرکت در این مراسم باید با رعایت شئونات اسلامی وحفظ نظم ‌، آسایش وامنیت عمومی باشد و نباید موجب سلب امنیت و آرامش برای سایر افراد شود.
وی گفت: هر گونه اخلال در تردد و استفاده از مواد آتش‌زای غیرمجاز که موجب به خطر انداختن جان و آرامش دیگران می‌شود، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

جعفری چگنی ادامه داد: پلیس راهور مکلف است طبق قانون، خودروی رانندگانی که با رفتارهای ناهنجار باعث اخلال در نظم عمومی شده اند را توقیف کند و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان ادامه داد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و ضرورت ‌رعایت شئونات اسلامی، با افرادی که اقدام به روزه خواری در معابر عمومی کنند ‌برخورد قانونی شده و بر اقدامات ارائه‌دهندگان خدمات عمومی توسط اداره اماکن و ‌اصناف نظارت خواهد شد.‌

وی ادامه داد: همچنین برای روزهای پایانی سال و ایام نوروز اقداماتی از جمله تقویت کشیک‌های قضایی و برگزاری جلسات مشترک و ارائه دستورات لازم به ضابطین قضایی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر مراجع مربوط، انجام شده است.‌

رییس پلیس راهور اهواز نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی چهارشنبه سوری از ساعت ۱۶ امروز سه‌شنبه خبر داد.

بیشتر بخوانید:
استانداری کرمانشاه: مورد نگران کننده امنیتی در چهارشنبه سوری نداشتیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.