پنج هزار مادر و کودک لرستانی مشمول دریافت سبد تغذیه رایگان هستند
27 اسفند 1402 - 15:05
بازدید 57
2
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: پنج هزار و ۱۷۸ مادر و کودک در این استان مشمول طرح دریافت سبد تغذیه رایگان هستند.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: سید فرهاد ناصری نیا افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مکلف است با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان، سبد تغذیه رایگان را به مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال نیازمند تخصیص دهد.

وی اظهار داشت: در این راستا افراد نیازمند پس از شناسایی مشمول دریافت خدمات سبد تغذیه و بسته بهداشتی رایگان به صورت ماهانه می شوند.

وی گفت: در این خصوص سه هزار و ۱۲۵ مادر دارای فرزند شیرخوار توسط دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده است که ماهانه چهار میلیون ریال کالابرگ خرید اقلام پروتئینی، لبنیات و حبوبات را دریافت می کنند.

ناصری نیا تصریح کرد: همچنین به منظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال دهک های یک تا پنج نیز کالابرگ ۱۰ میلیون ریالی و کودکان دهک پنج تا هفت کالابرگ ۶ میلیون ریالی تعلق می گیرد که در این راستا نیز ۲ هزار و ۵۳ کودک در استان مشمول هستند.

بیشتر بخوانید:
۲۵۰۰ کودک لرستانی دچار سوءتغذیه هستند
ارتقای سلامت مادران باردار در مناطق محروم لرستان در اولویت است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.