لزوم حمایت از ورزش شهروندی در شورای شهر بعدی همدان
06 خرداد 1400 - 11:50
بازدید 286
5
فرماندار همدان گفت: باید افرادی که در دوره بعدی هم در راس شورای اسلامی شهر همدان قرار می‌گیرند از ورزش شهروندی حمایت کنند.
پ
پ

محمدعلی محمدی اظهار داشت: از دهه ۴۰ مهاجرت از روستاها به شهرها باعث شد معضل حاشیه نشینی و فاصله طبقاتی در کشور ایجاد شود.

وی افزود: روزگاری ۷۰ درصد جمعیت کشور روستایی و تنها ۳۰ درصد جمعیت شهری وجود داشت ولی امروز کاملاً عکس این مورد رقم خورده است.

فرماندار همدان با اشاره به تغییر سبک زندگی گفت: این مهاجرت‌ها باعث شده به لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کسانی که در شهر ساکن می‌شوند با تغییر سبک زندگی مواجهه شوند و عدم برخورداری و نابرابری اجتماعی ایجاد شود.

محمدی خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان با گسترش ورزش در تمامی محلات همدان به ویژه مناطق کم‌برخوردار قدم بزرگی در عدالت اجتماعی برداشته است.

بیشتر بخوانید:
استاندار همدان: دستاورد دولت در حوزه ورزش و جوانان ماندگار است
تنور داغ ورزش همدان با حضور در لیگ‌های کشوری

وی با بیان اینکه باید از دبیرخانه ورزش شهروندی شهرداری همدان حمایت شود، بیان کرد: نه باید دبیرخانه ورزش شهروندی شهرداری همدان بعد از افتتاح به فراموشی سپرده شود.

فرماندار همدان عنوان کرد: باید افرادی که در دوره بعدی هم در رأس شورای اسلامی شهر همدان قرار می‌گیرند از ورزش شهروندی حمایت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.