فرماندار کرمانشاه: صحت انتخابات شوراهای شهر شهرستان کرمانشاه تایید شد
09 تیر 1400 - 22:53
بازدید 280
9
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: طی نامه مکتوب هیات نظارت و اجرایی، صحت انتخابات دوره ششم شوراهای شهرهای کرمانشاه، کوزران، ماهیدشت، هلشی و قلعه در هیات نظارت شهرستان تایید شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «فضل‌الله رنجبر» افزود: در باز شماری صندوق های رای به دنبال شکایت کاندیداها در ترکیب هیچ کدام از اعضای اصلی و علی البدل برندگان دوره ششم انتخابات شوراهای شهرهای کوزران، کرمانشاه، هلشی، ماهیدشت و قلعه تغییر ایجاد نشد و فقط جای نفر اول و دوم در شهر قلعه عوض شد.

او اظهار داشت: پس از صدور انتشار نام اعضای شورای شهر هریک از کاندیداها شکایت نسبت به آن دارند، اعتراض خود را به هیات نظارات بر انتخابات استان تحویل دادند.

رنجبر توضیح داد: روز گذشته سه نفر از سوی هیات نظارت بر انتخابات به همراه هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات کرمانشاه صندوق های آرا دستی و همچنین الکترونیکی شهرهای این شهرستان را به صورت راندمان مورد بازشماری و تطبیق صورت جلسه آرا با احراز هویت قرار دادند و امروز به صورت مکتوب تایید صحت انتخابات را به فرمانداری اعلام کردند.

فرماندار کرمانشاه با یادآوری تعهد و امانتداری خود و همکارانش و برگزاری انتخاباتی پاک، سوگند خورد در اعلام آرای کاندیداهای انتخابات شواری شهر یک رای اضافه و یا کم اعلام نشده و خوشبختانه صحت انتخابات نیز توسط هیات های نظارت شهرستان تایید شد.

او از برخی کاندیدها که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به تخریب و زیرسوال بردن صحت انتخابات دست زده بودند انتقاد کرد و یادآور شد: اظهار نظرهای غیر واقع و غیر کارشناسی و کذب، خادمان مردم را می‌آزارد که ۷۲ ساعت برای برگزاری صحیح بدون مشکل انتخابات نخوابیده‌ و بی وقفه در حال تلاش بودند.

رنجبر حق شکایت را برای فرمانداری نسبت به شایع پراکنی، اتهام بی مورد برخی از کاندیداها را برای خود محفوظ دانست و تاکید کرد: تاکنون ۲ کاندیدا را به خاطر اتهامات بی اساس به دادستانی معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:
اولتیماتوم فرماندار به رئیس شورای شهر کرمانشاه
اظهارات خلاف واقع کاندیداها جرم انتخاباتی است

فرماندار کرمانشاه برخی از اتهامات کاندیداها به ویژه در خصوص اعلام تجمیع آرا را ناشی از ناآگاهی آنان از سیستم بازشماری آرا الکترونیکی عنوان کرد و افزود: فرمانداری در خدمت همه کاندیداهایی است که نسبت به بازشماری آرا اعتراض دارند و رسیدگی به شکایت آنان را وظیفه خود می‌داند اما اتهام و توهین را قبول نمی‌کند.

رنجبر در ادامه از اعضای شوراهای منتخب شهر کرمانشاه که از سربرگ شورای شهر برای نامه پراکنی به مسوولان اقدام می‌کنند انتقاد کرد و گفت: ایشان باید سلسله مراتب و مراحل اداری و کاری را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار کرمانشاه، از اعضای شورای جدید این شهر خواست صادقانه، جهادی مومنانه به مشکلات رسیدگی کرده و دوباره مردم را جلب کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.