زمین چمن فوتبالی که همچنان افتتاح نمی شود!!!
12 تیر 1402 - 13:28
بازدید 102
2
قصه پر غصه زمین چمن فوتبال آبدانان داستانی تکراری، کسل کننده و نا امیدانه ای است که قریب ۶ سال به درازا انجامیده و سیل عظیم ورزشکار و استعداد ورزشی این خطه را محروم از ورزش اول دنیا در این شهرستان گردانیده است.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان: قصه پر غصه زمین چمن فوتبال آبدانان داستانی تکراری، کسل کننده و نا امیدانه ای است که قریب ۶ سال به درازا انجامیده و سیل عظیم ورزشکار و استعداد ورزشی این خطه را محروم از ورزش اول دنیا در این شهرستان گردانیده است.

افتتاح و بهره برداری از این زمین چمن آرزوی دیرینه و دست نیافتنی جوانان این دیار شده بطوریکه پس از وعده های متعدد طی ادوار مختلف بلاخره فرماندار آبدانان روز دهم تیر ماه که مصادف با آزادسازی مهران و فتح این شهر را برای فتح زمین چمن آبدانان انتخاب و تصمیم بر افتتاح آن برای دوست داران ورزش فوتبال کند اما وقتی با علف های خشک چمن و عدم تکمیل آن مواجه و در پی آن اعتراض ورزشکاران، پیشکسوتان و علاقه مندان به این ورزش روبرو گردید ناچار از افتتاح منصرف و تصمیم بر این شد تا تکمیل و تجهیز آن دست نگه دارند.

لازم به یادآوری است که برای تکمیل این چمن یک عدد غلتک جهت هموار کردن زمین و یک عدد پمپ آب جهت آبیاری مکانیزه زمین لازم است تا چمن آبدانان نیز مهیای استفاده ورزشکاران شود اما اینکه اتفاق ساده چرا انجام نمی شود معادله ای است بین پیمانکار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش آبدانان !!!!

طولانی شدن احداث این زمین چمن خسارات بسیاری چه به لحاظ مادی و چه از طریق اتلاف و نابودی سرمایه های ورزش فوتبال شهرستان شده که  تعلل بیش از این نیز موجب خسران چند برابری و نابودی نسلی از ورزش آبدانان خواهد شد.

در گفتگو با ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش آبدانان تنها خواسته و مطالبه آنها رفع معایب و تکمیل و افتتاح قریب الوقوع زمین چمن هستند تا فرزندان این دیار که تشنه ورزش فوتبال هستند بجای گذراندن وقت خود به بطالت و صرف زمان در کافه ها و قلیونی ها ورزش و حضور در میدان ورزشی را برگزینند.

اینک به نظر می رسد تنها رافع این مشکل ساده در عین حال پیچیده فقط شخص استاندار یا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می باشد که با درایت و کدخدامنشی دستور رفع این مشکل را صادر و فرزندان این خطه را از ورزش فوتبال بهره مند سازند.

بیشتر بخوانید:
استقرار دستگاه ام آر آی در بیمارستان آبدانان
مظلومیت ورزش بانوان در آبدانان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.