بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح های مختلف در آبدانان
05 شهریور 1402 - 22:13
بازدید 191
4
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:

در سومین روز از هفته دولت شهرستان آبدانان میزبان نماینده مردم در مجلس و معاون توسعه استانداری بود تا طرحها و پروژه های عمرانی، بهداشتی، ورزشی و…را کلنک زنی و به بهره برداری برسد. گفتمان: به گزارش خبرنگار ما معاون توسعه نیروی استانی استاندار در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها گفت اجرا […]

نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

در سومین روز از هفته دولت شهرستان آبدانان میزبان نماینده مردم در مجلس و معاون توسعه استانداری بود تا طرحها و پروژه های عمرانی، بهداشتی، ورزشی و…را کلنک زنی و به بهره برداری برسد.

گفتمان: به گزارش خبرنگار ما معاون توسعه نیروی استانی استاندار در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها گفت اجرا و بهره برداری از طرح های مختلف در راستای رضایت مندی مردم از وظایف اصلی دولت ها می باشد که در قالب مناسبت‌هایی مانند هفته دولت و یا دهه فجر نمایان می شوند.

ناصر نجفی اظهار داشت سیاست دولت ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت می باشد و به همین منظور تا زمانی که طرح ها و پروژه ها تکمیل و تجهیز نشوند از بهره برداری آنها خودداری می شود. 

در ادامه فرماندار آبدانان  بیان کرد طرح ها و پروژه های مختلفی در زمینه های ورزشی، بهداشت و درمان، آموزشی، عمران شهری، راه های روستایی، ازدواج و اشتغال در سطح بخش ها و روستاهای دور افتاده کلنک زنی و به بهره برداری رسید که امید است مورد رضایت مردم واقع شود.

محمد رحمانی یادآور شد همچنین طرح های مختلف جهت عمران و آبادانی در دست اقدام داریم که به سبب تکمیل نشدن در این هفته افتتاح نشده اما ظرف روزهای آینده مورد بهره برداری و استفاده مردم قرار خواهند گرفت.

از نکات قابل توجه افتتاح و کلنگ زنی این پروژه سهم قابل توجه اعتبارات اختصاص یافته از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت بود که با تلاشهای بهزاد علیزاده نماینده مردم در مجلس انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید:
بازدید نمایندگان نهاد ریاست جمهوری از پروژه ها و طرح های توسعه ای شهرستان آبدانان
نداشتن پروژه هایی با ردیف ملی مهمترین چالش شهرستان آبدانان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.