درخشش کشتی‌گیر ناشنوای کرمانشاهی در مسابقات جهانی قرقیزستان
22 شهریور 1402 - 11:01
بازدید 150
4

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: کیوان رستم‌آبادی کشتی‌گیر ناشنوای این استان موفق شد در رقابت‌های قهرمانی جهان کشتی ۲۰۲۳ ناشنوایان قرقیزستان به یک مدال برنز دست پیدا کند. به گزارش گفتمان:حامد دارابی روز چهارشنبه اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان از روز یکشنبه هفته جاری در بیشکک قرقیزستان آغاز شد […]

منبع : ایرنا
پ
پ

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: کیوان رستم‌آبادی کشتی‌گیر ناشنوای این استان موفق شد در رقابت‌های قهرمانی جهان کشتی ۲۰۲۳ ناشنوایان قرقیزستان به یک مدال برنز دست پیدا کند.

به گزارش گفتمان:حامد دارابی روز چهارشنبه اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان از روز یکشنبه هفته جاری در بیشکک قرقیزستان آغاز شد که در این دوره از رقابت ها و در پنج وزن اول که به صورت دوره ای برگزار شد «کیوان رستمی» در وزن ۶۵ کیلوگرم موفق به کسب عنوان سوم شد.

وی افزود: رستم آبادی در مسابقه نخست خود با حریف آمریکایی خود رودرو شد و با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری رسید، در مبارزه دوم خود ۱۴ بر ۴ نتیجه را به کشتی گیر تُرک واگذار کرد و نهایتا در مصاف با حریف اوکراینی ۵ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

رییس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه ادامه داد: در این وزن کشتی گیران ترکیه و قزاق اول و دوم شدند.

وی یادآور شد: در پایان این دوره از رقابت ها تیم ایران با کسب هشت مدال ( ۳ طلا ، ۱ نقره و ۴ برنز ) عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد ، تیم ترکیه بر سکوی نخست ایستاد و قزاقستان سوم شد.

کرمانشاه در رشته کشتی بخصوص در رده ناشنوایان کشور همواره جزو مدعیان بوده است.

بیشتر بخوانید:
مشکلی که تیشه به ریشه ورزش کرمانشاه می‌زند!
تجهیز آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.