مجموعه شعر «در سفارت آغوش تو» اثر شاعر کرمانشاهی منتشر شد
22 مهر 1402 - 11:05
بازدید 83
6

«در سفارت آغوش تو» عنوان جدیدترین مجموعه شعرهای «رضا موزونی» شاعر و نویسنده کرمانشاهی است که مهرماه سال جاری به زیور طبع آراسته شد و در دسترس علاقمندان به شعر و ادبیات قرار گرفت. به گزارش گفتمان: این شاعر کرمانشاهی توضیح داد که این کتاب ۱۰۱ شعر کوتاه را در خود دارد که با درون مایه‌ عاطفی […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی منبع : ایرنا
پ
پ

«در سفارت آغوش تو» عنوان جدیدترین مجموعه شعرهای «رضا موزونی» شاعر و نویسنده کرمانشاهی است که مهرماه سال جاری به زیور طبع آراسته شد و در دسترس علاقمندان به شعر و ادبیات قرار گرفت.

به گزارش گفتمان: این شاعر کرمانشاهی توضیح داد که این کتاب ۱۰۱ شعر کوتاه را در خود دارد که با درون مایه‌ عاطفی و عاشقانه سروده شده است.

«رضا موزونی» گفت: این شعرها در کمترین کلمات و به صورت هایکووار سروده شده‌ و بر معنا بیشتر تکیه دارند.

«در سفارت آغوش تو» هجدمین کتاب این شاعر و نویسنده‌ کرمانشاهی است که توسط انتشارات دیباچه منتشر و در اختیار علاقمندان به شعر و ادبیات قرار گرفته است.

وی در مورد آثار در راه خود گفت: چهار جلد کتاب دیگر زیر چاپ دارم که در سال جاری توسط انتشارات کانون و دیباچه منتشر خواهند شد.

«رضا موزونی» متولد سال ۱۳۵۰ شهر گیلانغرب از ایل کلهر است که سالها در حوزه ادبیات کُردی تلاش کرده و پیش از این مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و مدیرکل این نهاد در استان کرمانشاه بوده است.

“سان و سیف” ، جامه‌ک، “چراخ “در حوزه غزل و شعر سپید ، میمگه جاروبه‌رقی، “تاتی “و “ختی‌متی” در حوزه شعر کردی کودک، “یخی که عاشق خورشید شد”، “مورچه و گلوله‌ی کاموا” ، “همه‌ی بچه‌ها لاک‌پشت کوچولو هستند ” در حوزه داستان کودک و نیز کتاب‌های : چل تاق چل نیم تاق” ، ” ترانه‌های سرزمین مادری” و کتاب ” دریچه” در بخش پژوهش تعدادی از کتاب‌های این نویسنده کرمانشاهی هستند که پیش از منتشر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:
محفل ادبی و عصر شعر حکیم نظامی گنجوی در کرمانشاه برگزار شد
کتاب «زیگزاگ روی دردهای موازی» اثر نویسنده اسلام آبادی منتشر شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.