حل آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مستلزم ریشه‌یابی است
10 دی 1402 - 10:39
بازدید 49
3
فرماندار بانه:

فرماندار شهرستان بانه گفت: آسیب های اجتماعی و فرهنگی این شهرستان باید ریشه‌یابی شود تا بتوانیم برای رفع آنها راهکارهای تاثیرگذاری را تبیین کنیم. به گزارش گفتمان: کمال خدری روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بانه اظهار کرد: جلسات نباید شعاری باشد بلکه باید خروجی و اثرگذاری خوبی داشته باشد و باید از […]

منبع : ایرنا
پ
پ

فرماندار شهرستان بانه گفت: آسیب های اجتماعی و فرهنگی این شهرستان باید ریشه‌یابی شود تا بتوانیم برای رفع آنها راهکارهای تاثیرگذاری را تبیین کنیم.

به گزارش گفتمان: کمال خدری روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بانه اظهار کرد: جلسات نباید شعاری باشد بلکه باید خروجی و اثرگذاری خوبی داشته باشد و باید از کلی گویی خارج و مشکلات و آسیب‌های عرصه اجتماعی و فرهنگی را ریشه یابی کنیم.

وی با بیان اینکه به همت دستگاه های اجرایی در ۲ سال اخیر ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در این شهرستان افتتاح شده است، اضافه کرد: بیش از ۴۰ کیلومتر روکش و آسفالت در روستاهای نقاط صفر مرزی و جاده‌های این شهرستان انجام شد که این مهم در راستای مهاجرت معکوس به روستاها اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به وضعیت ترافیک شهرستان یادآور شد: از مسئولان ذیربط می خواهیم که آسیب شناسی به موقع مسائل ترافیک درون شهری را در دستور کار ویژه قرار دهند و در این زمینه دستگاه های متولی موظف هستند به منظور کاهش امور ترافیکی درون شهری پژوهش ها و تحقیقات گسترده ای را انجام دهند.

خدری با بیان اینکه فضای مجازی هم دارای فرصت‌ها و هم دارای تهدیدات فراوان به ویژه تهدیدات فرهنگی و اجتماعی است، بیان کرد: باید این موضوع در جلسه ای تخصصی بررسی راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب های فضای مجازی بیشتربه آن پرداخت.

بیشتر بخوانید:
دستگاه‌های اجرایی به تکالیف قانونی خود در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی عمل کنند
مسئولان از طرح‌های سمن‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی حمایت کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.